~ Tre veckor kvar ~

God morgon! har inte varit så bra på att skriva här den sista tiden. Har varit sjuk m.m :/ Men nu är vi pigga och mår bra! Och Hope's klo börjar äntligen se bra ut! Nu ska den bara växa ut lite mer.
 
Annars har jag haft en bra helg! Jobbade i lördags , sen åkte jag och Frida ut med hundarna till flugebyn och lät dem busa/springa av sig. Efter det åkte jag och Niklas till Blixten så pyssla jag om han lite och gick en sväng. Avsultade lördagen hos mamma med räkor m.m Så min lördag var riktigt bra! 
 
Hela dagen igår bestod av agility tävling i töreboda! Gick super bra! En 5:e placering med Melwin, en diskning med Hope samt en 10:e plats med Hope. Bästa resultatet ever! Så nu ska vi ligga i hårdträning tills nästa tävling! Matte ska träna kondis och handling, och Hope ska få upp farten ännu mer samt träna kondisen! 
 
Kan försöka göra ett inlägg sen och berätta lite mer om hur det gick igår!
Nu ska jag ut med Hope och sen lämna henne hos Anna innan jag åker till praktiken. Tre veckor kvar, ja räknar ner!! Sen är det snart dags för studenten! 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback