~ en vecka i värmen ~

En vecka i Kroatien har redan gått... Shit vad fort tiden går! Men vi har haft det riktigt bra här nere!! 

Vädret har varit ganska bra. Bara idag och en dag till som vädret varit dåligt. Men idag ska vi ju åka hem så då gör det inget ;). 

Vi har bott på ön Brac i en by som heter Sutivan. Ön ligger precis utanför Split.
En super mysig by och allt är så himla vackert här nere! Gamla hus, klar blått vatten, god mat och trevlig miljö att vistas i. Faktiskt så är Kroatien det finaste landet jag besökt. Hit vill jag absolut igen!våra grannar hos mamma har en lägenhet här, så ev kanske vi hyr den någon gång längre fram. För som sagt, hit vill jag igen! Även Niklas! :) 

Har mestadels solat,badat, sovit/vilat och ätit god mat. Har endast shoppat ett par byxor och lite godis m.m men tänkte kolla efter en parfym på taxfree'n sen ! :) 

Har typ tagit 1000 bilder. Men lägger upp dem när jag hinner! Har en lång jobbvecka framför mig. Men är ledig på torsdag och då ska vi åka till motala folkrace festival och kolla när wilma kör! 

Ne nu saknar jag Hope som tusan! Men eftersom vi kommer hem i natt så hämtar vi henne i morgon när jag slutar jobbet. Och sen på kvällen är det sommarcupen som gäller! Hope har haft lite ledigt från agilityn och jag med. Så får se hur det går i morgon. Har i ga speciella förväntningar. Men att komma runt är mål iaf! Men det har vi ju klarat dem senaste gångerna så det ska vi nog klara i morgon också ! 


Ne nu ska vi packa ihop det sista i lägenheten och sen kommer taxin som kör oss till färjan så vi kan åka över till Split! :)



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback