~ Snart stallet ~

Har legat och vilat en stund medans Niklas drog en sväng till Skövde. SÅ n väntar jag på att han ska komma hem så vi kan åka och storhandla!
Börjar få lite små ångest över att skolan börjar snart, men kan inte fatta att det är sista året jag går!! Helt sjukt vad fort tiden går! Men mer om skolan när den börjar! Nu förösker vi inte tänka på den alls... Haha. 
 
Ska till stallet i eftermiddag och rida en sväng på Blixten tänkte jag. Var där en sväng igår och tog in hästarna så dem fick torka, och så tog Wilma ut dem lite senare. Blixten är ju äldre och har lite dålig blodcirkulation, så han fryser lätt stakarn... Men tänkte åka iväg och köpa ett nytt rejält vinter täcke sen framöver! 
 
Ne nu måste ja fixa i ordning mig så vi kan dra och handla! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback