~ Hej 2017~

Gott nytt år ! Ser fram emot vad 2017 har att erbjuda! Vi hade en jätte bra nyår med god mat och väldigt bra sällskap! Hundarna var också med då Wilma var i kläppen. Igår (nyårsdagen ) blev det lugnt. Sov morgon och sen red jag en sväng på Miron medans Niklas gick med hundarna. Efter stallet köpte vi med pizza och massa onyttigt. Blev soffläge resten av dagen/kvällen. Råkade somna två timmar på soffan. Så när jag väl skulle lägga mig sen så var jag int alls trött... Så i natt blev de dåligt med sömn... Får sova ikapp inatt ist! Vad har du för mål/löften 2017? Mina mål detta året är : * Att lära mig säga nej mer. * Försöka tänka mer på mig själv och mina behov. Blir lätt att jag glömmer av mig själv och vill hjälpa alla andra istället. * Leva lite mer i nuet. * Jobba mer på handlingen i agilityn och ta oss upp i klass 2!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback