~ helvetes vecka! ~

God morgon/ godmiddag! ;)
 
Sitter i skolan och ska snart ha praktiskt prov i barteknik. Kommer gå åt helvete.... Positiva mig ;)
 
Har ju varit i Rom hela helgen. Har varit riktigt roligt! Ska ta ett eget inlägg om det senare. Och lägga upp lite bilder också. Tog MASSOR med bilder! ;)
 
Men helgen var väldigt intensiv och tidiga morgonar, mycket gående och sena kvällar. Så är rätt död... Kom hem 23:00 igår och klockan ringde 05:00 i morse... Så mitt huvud är inte riktigt med idag. och det värsta är att det är långa dagar hela veckan förutom fredag. På torsdag har vi öppethus efter skolan. Så slutar 20:30, it sucks!
 
Men det här är den sista veckan jag har en riktigt skolvecka. Sen går ja på praktik ! Ska bli såå skönt! Och nästa vecka är det lov också, underbart!! =D
 
Lite negativt inlägg, men men ! 
 
Positivt med idag är att jag ska till Blirre! =D
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback