~ Glad påsk ~

Godmorgon/God middag! 


Blev ett långt jobbpass igårkväll/natt. Men kul vare! Tror jag la mig någon gång runt 4 tiden. Idag är jag riktigt snorig och har ont i huvudet.... Men ska upp till Blirre snart och rida en sväng. Så tror det kan försvinna då ;) Har köpt påskpresent till han också. En slicksten som typ smakar lakrits. Köpte den på hööks för 79 kr och den ska göra hästarna lugna och få dem att fokusera på annat om dem är stressiga etc. Och sen smakar det gott också! ;)
 
Niklas fick en skjorta och fluga i påskpresent och Hope fick en leksak. Jag är en snäll tjej/matte! 
 
Ne nu ska jag äta min sena frukost och sen bege mig till Ica för att handla inför kvällens grillning med Christian & Ullrika. Kommer nog bli mycket trevligt! Och efter Ica ska jag äntligen till min fina ponny! 
 
Har glömt lägga upp bilderna från Italien kom jag på. Ska försöka komma ihåg att lägga upp det snart! Så länge får ni en bild på mig och Pernilla i Vatikanstaten!
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback