~ Höstlov ~

Halva lovet har redan gått... Känner att jag bara skulle vilja stanna upp tiden och vara ledig för resten av mitt liv medans pengarna rullar in som tusan! Känns som det går för fort allt... Men men... Inte så långt kvar i skolan som tur är! Snart jul igen. Längtar som tusan, men tyvärr så är den ju över lika fort... Men i år ska jag försöka njuta ordentligt! =D
 
Annars är det bra! Dum som jag är så höll ja på med hö idag, vilket jag är allergisk mot.. Så nu sitter jag här och snorar för fullt. Men jag får skylla mig själv!
 
Surfar runt här lite på datorn i väntan på att Niklas ska hjälpa mig med min engelska uppgift. Tur att ha en kille som är super duktig på engelska!
 
Annars så gör jag inte så mycket. Hade Niklas två bröder och min lillebror på besök från måndag till tisdag, sen avslutade vi kvällen på lite kalas hos Niklas lillebror som fyllde 11 år.
Och idag har jag varit i stallet och ridit.

Resten av veckan består av jobb, fixa frisyren, och lite fest!
 
Nu fick ni lite uppdatering! =D
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback