~ Äntligen ~

Rubriken stämmer ganska bra! Äntligen kan jag ge BlirreBus den tid han förtjänar! Igår körde vi ner han till Hannah & Andreas. Blixten ska stå där i två veckor under min praktik. Har ju så dumma tider och hinner inte åka ända upp till Tiveden. Så då får jag ha hand i Undenäs i stället. Så himnla snällt av Hannah att jag får ha han där. Nu kan jag ge han den tid han förtjänar. Eftersom jag passerar Undenäs varje dag så blir det ingen omväg för mig att åka till Blixten, så nu kan ja vara hos han varje dag. Sååå roligt!!! 

Idag var jag bara där och borstade lite och morgon fodra. I morgon tänkte jag skritta en sväng på gammelgubben! 
 
Ja försöka komma ihåg att ta lite bilder i morgon! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback