~ Födelsedag ~

 
 
Idag fyller världens bästa pojkvän 25 år!! Wilma sov över hos hos inatt så att hon kunde vara med och fira på morgonen! Vi sjön och gav han frukost på sängen och paket. Älskar när någon fyller år och man har lite morgon firande, det är så himlsa mysigt.
 
Niklas fick iaf Battlefield 4 ( xboxspel) och presentkort på tatuering. Har även bokat in en tid åt han på tatueringsstudion här i Karlsborg. Så den 20 mars är de dags! ;)
Köpte också en superfin bukett! Buketten gick i färgerna vitt & grön. Ska försöka ta kort när jag kommer hem!
 
Måste även berätta om frukosten jag gjorde till Niklas. Ja kallar de ''äggmuffins'' och fick idén från Sätra Herrgård ( min praktikplats), dem hade ''äggmuffinsarna'' på deras hotellfrukost.
Man användersig av en muffinsform, helst i plåt. Och sen tar man bacon och lägger på sidan runt om muffisen, så att det blir som en ''vägg''. Och sen kläcker man ett ägg och in i ugnen. Det ska vara i ugnen ca 20 minuter i 180 grader.
Jag själv har inte smakat på dem, men Niklas tyckte om de! Så det var ju bra! =D
 
Jag älskar dig Niklas! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback