~ Lugn helg ~

Hej på er! Snart har helgen swichat förbi lika fort som alltid... Men jag har haft en lugn och skön helg! Inget speciellt inplanerat vilket har varit jätte skönt! Igår mötte jag upp Hannah och Daffy som står nästan grannar med oss. Blev en jätte mysig ridtur och solen titta fram lagom tills vi red iväg! Red en runda på ca 2 mil, har sakta men säkert börjat komma igång inför vårens och sommarens tävlingar. Har en lång bit kvar men vi är på gång iaf. Längtar tills våren! Ska raka Miron i veckan då han lätt blir svettig. Blir antingen en halv klippning eller filtklippning. Ska rådfråga lite med tjejen som hjälper mig att klippa han. Hope och jag är på gång igen och ska till veckan åka och träna för Gina igen. Ska bli jätte kul! Sen har vi två tävlingar inbokade i mars. Så hoppas att vi kanske kan ta en pinne iallafall.... Sen planeras det för fullt inför Karlsborgs Bk's inoff agility tävling den 11 juni! Fästningshoppet! Så glöm inte anmäla er så fort anmälan öppnar, eller varför inte komma och kolla om du inte har egen hund att tävla med! Har idag varit flitig och baklat kanelbullar. Blev jätte goda! Men glömde pärlsockret,haha. Men dom blev goda ändå! Ska vila lite nu och sen göra mat innan pappa kommer och hjälper oss att välja rätt utebelysning till huset. Och en promenad med hope sen blir det bara myskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback