~ Kräftskiva valkas~

Den här lördagen har mest bestått av att förbereda inför kvällen. Nu tog jag en paus och satte mig vid datorn lite. Ny duschad och väntar på att håret ska torka lite. Sen fortsätter förberedelserna.
 
Kommer ett gäng kompisar till oss ikväll för att ha lite kräftskiva. Ska bli jätte kul och mysigt. Man behöver lite boost av att umgås med sina vänner ibland. Och ikväll blir vi 15 stycken. Jätte kul! 
 
Annars då? Jo livet rullar på i ganska snabb fart... Har haft mycket att göra den sista tiden och helt ärligt känner jag att min kropp börjar säga ifrån... Så stannar jag inte upp snart slutar jag som utbränd... Så nu pausar vi lite. Fokuserar på mig, hundarna och hästarna. Har en kurs just nu varje onsdag. Men är två gånger kvar. Sen ska jag ta lite ledigt. De behövs just nu känner jag... 
 
Annars känns livet väldigt bra just nu. Jag har lite planer för framtiden. Men är inte helt säker än... Vet ni vad det handlar om? Jo om det ska bli en till valp eller inte. Åh jag vet verkligen inte hur jag ska göra... Ska jag ha en till så är det inom ett år för att det ska bli bra med Hope. jag är så rädd att hon ska känna sig glömd, vilket jag verkligen inte vill att hon ska. Men jag tror det mest sitter i mitt huvud. För jag komme rju självklart fortsätta träna och tävla med Hope lika mycket som jag gör idag. Sen är det vilken ras man ska ha? Jag är inne på en till staffe just nu, men sen är jag också lite inne på en aussie. Men vill inte ha en som är för grov utan gärna lite border collie kropp. Men det återstår att se vad det blir för något, och om det blir något. Jag ändrar mig hela tiden. Mig i ett nötskal! Men vi ska iaf besöka en kennel om två veckor för att träffa hennes hundar. Så de ska bli kul! Och då är det staffar.

Huset börjar också bli ganska bra! I vår ska vi ta tag i trädgården och i vinter ska sovrummet renoveras. Menn annars börjar saker komma på sin plats nu. Vilket är skönt! 
 
Ne, nu måste jag fortsätta förbereda inför ikväll! Ha en trevlig helg! 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback