~ Jag kommer alltid sakna dig ~

Ibland är saknaden stor, speciellt på kvällarna. Jag saknar dig min fina Blixten. Det bandet vi hade och den kärlek jag kände till dig är obeskrivlig. Hur kan man fästas så vid ett djur ? Jag vet att Blixten hjälpte mig i valet när vi köpte Miron. För vet ni. Jag ser väldigt många likheter i Miron och Blixten. Skrämmande många faktiskt. Enda skillnaden är att Miron är lite mer försiktig , större och inte riktigt lika pigg. Annars lyser Mirons ögon snällhet och trygghet. Lika envisa båda två och man får inget gratis. Men gör man rätt så går de jäkligt bra ! Blixten var envis som tusan men jag var alltid så trygg med han och han var så snäll. Mot alla ❤️ Man hoppas att saknaden ska minska, men helt ärligt så gör den inte de, jag kan fortfarande gråta floder över att jag saknar Blixten. Men ju mer tiden går, ju lättare blir saknaden. Fast den är fortfarande lika stor ❤️ Jag hoppas kunna skapa samma band med Miron och känner att vi är på god väg. Jag ser fram emot många år tillsammans med honom. Och massa roliga äventyr! Nu hoppas jag hovbölden ger med sig och att vi är på banan snart igen! Så länge får han vila och äta upp sig då han har varit lite mager. Så ska vi bygga massa muskler sen !! Under tiden lägger jag lite extra energi på hundträningen 👍🏻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback