~vårkänslor~

Nu har de varit fint väder i några dagar. Vilket är helt underbart! Så fort solen tittar fram och de blir lite varmare får man genast mer energi och känner motivation till massor av saker.  
 
Nu när jag vakna är de dock molnigt ute och "tråk" väder. Jag som dessutom hade sov morgon idag vakna 7:45... har sovit dåligt i natt. Vet inte varför men vaknat endel och drömt om allt mellan himmel och jord. 
 
Men har iaf en ledig dag. Vilket är jätte skönt! Jobbar i morgon sen är jag ledig på fredag, jobbar lördag, ledig söndag och måndag. Så dumt att klaga! 
 
Ska fixa lite frukost och plocka i ordning här hemma innan jag åker till stallet för en ridtur tillsammans med Astrid. 
 
I måndags var vädret helt underbart så jag och Hope tog en promenad runt vanäs udde som finns här i Karlsborg.  Så himla fint! 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback