~ Agility tävling Karlskoga~

I söndags åkte jag och wilma till Karlskoga för att täcka agility.  Började med att vi körde fel, haha. Men efter en stund kom vi fram! Vädret var sådär... men jag har kommit på att Hope springer som bäst när de är lite kallare ute och  gärna lite regn. Är de för varmt så orkar hon inte utan blir väldigt loj och slö. 
Hade anmält oss till två agility klasser föt att vi ska få till dom där jäkla kontaktfälten... vi har mycket träning framför oss med kontaktfälten men de ska nog gå vägen! Mina båda lopp kändes iaf jätte bra förutom kontaktfälten. 
Gjorde en miss på sista klassen, var felfria tills de var typ 3 hinder kvar. Då slappna jag av och glömde visa henne in i tunneln. Så hon tog den åt fel håll =disk... men jag är verkligen super nöjd med söndagens tävling! Nu har vi två veckors ledigt från träning eftersom vi har så mycket med midsommar och flytt. Sen ska vi träna mer! Har planerat in en träning för Julia och sen blir de nog tävling den 13 augusti också innan Frövi som är tradition tävling för oss!  Där har vi tagit flera placeringar och två pinnar! Hoppas på samma tur iår! 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback