~Thailand- Min största resa hitills~

Hej hörrni! Som vanligt var det typ årsedan jag skrev här sist?! Brukar typ alltid kolla min systers blogg och blir lika besviken varje gång ja ser att hon inte lagt upp något nytt inlägg. Men sen är jag likadan själv?! Måste skärpa mig!!!
 
Men iaf! Den 22 januari åkte vi äntligen till Thailand. Som jag längtat efter den här resan! Har pratat om det i flera år, men det kostar ju endel att åka dit. Så efter sparande så kunde vi äntligen åka! Och det ångrar jag inte!! 
 
Vi var borta i två veckor. Första veckan i Ao nang och andra veckan Phuket. Ao nang var min favorit, helt klart!! Phuket var sådär... Men ändå kul att vi varit där. Men lite för rmycket turister för min del. Ao nang var mer lugnare och finare. Inte så ''sönder turistat''. Tyvärr åkte jag på och blev magsjuk andra veckan när vi var i Phuket så några dagar gick åt till att bara ligga på hotellrummet och ta sig ner några timmar till solstolen. Så det var tråkigt... Hade planer på att åka ut till fler öar än vi gjorde. Men jag tror de var meningen att vi inte skulle göra de. Det betyder nog att vi ska åka dit igen. Eller hur?! Hahah. 
Det blir garanterat Thailand igen! Men nästa resa blir en Europa resa. Kroatien eller Grekland lutar det mot. 
Resa är bra för själen. Och för mig som ofta har 100 saker att göra heeela tiden är det skönt att komma bort lite. Två veckor är perfekt! Vi brukar ju annars åka en vecka, men nu när vi reste två veckor så är vi mer sugna på att göra 2 veckors resor. Men de gäller att få ledigt osv också... 
 
Här kommer några få bilder från resan. Ja längtat redan tillbaka till Ao nang ! 
På återseende! 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback