~ Måste lägga upp en plan~

Skriver ett inlägg här när jag ändå är för pigg för att sova. Konstigt, för har varit en lång vecka med en del saker på schemat. Men jag går nog på extra batterier just nu 😅.
 
Kollar sommarens agility tävlingar. Vilket inte verkar vara så många tyvärr... Eller inte i närheten iaf... trist... Men funderar på att gå kurs i sommar istället och verkligen finslipa och få till handlingen! Sen kan jag inte bestämma mig för om det blir den årliga agilitysnurren  i Frövi  eller ungdoms SM i år. Känns häftigt och spännande med U-SM. Men är vi redo? Är ju klass 1 jag får tävla, men ändå? Tävlings människa som jag är så vill jag komma dit och känna att vi kan slås om pallplats. Och de vette tusan om vi är där än? Mycket funderingar just nu. Men jag tror de blir bra vilket som! Måste lägga upp en plan hur vi ska träna för att nå våra mål. Vi ska jobba på kontaktfält  och slalom iaf.  Vilket vi alltid måste jobba på... Haha! Men vi kämpar vidare 😅 
 
 
Nu fick ni veta vad som snurrar i mitt huvud kl 23.00 en torsdags kväll.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback