~ gör inget om sommaren blir dålig ~

Förra veckan bokade vi Kroatien för andra året i rad och veckan därpå bokade vi Thailand ! Äntligen är resan bokad till Thailand. Ni som känner mig vet hur länge jag har pratat om att jag vill till Thailand. Men jag som har hästar, hundar , och har bott hemifrån sen jag var 16 år så har de gått segt att spara ihop. Vi har ju gjort några små resor också. Men nu så. Blir två veckor i januari. Första veckan kommer vi spendera i Ao nang. Och andre veckan i Phuket, Kata Beach. 
 
Egentligen hade vi bara tänkt Thailand. Men ångra oss så fick bli en resa till Kroatien också. Vart helt underbart när vi var där i somras. Helt klart favorit stället av alla länder jag varit i. 
 
 
Resa bör man annars dör man 😜
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback