~ Död är jag inte iaf ~

Som vanligt var de väääldigt länge sen jag skrev här sist. Men så får de bli. Bloggen är inte min högsta prioritet utan mest för min egen skull, så jag får skriva av mig lite då och då. 
 
Hur ser mitt liv ut just nu då? Jo de flyter på. Måste säga att förtillfället känns de lite tråkigt. Är väldigt less på vintern och vill ha vår och sommar nu! Vill höra fåglarna kvittra, kunna sitta vid husknuten och sola, hänga i stallet ända fram till natten för att det är så ljust ute. Ja ni hör, ja längtar till ljusare tider ;)
 
Hästarna mår bra! Dem har fått fri tillgång till hö nu för Blixten har tappat lite i hull under vintern och jag har fodrat dem själv hela vintern. Så nu körde vi ut hela balen istället. Skönt för både hästarna och mig. Nu slupper jag åka till stallet tre gånger om dagen.... Längtar så till våren så jag får komma igång med ridningen! 
Men Blixten mår iallafall bra! Han har varit hos kirpraktorn två gånger och även gjort lite ändringar så han skos lite annorlunda. Det har gjort super skillnad! 
Så nu hoppas jag att han håller sig fräsch ett tag till. Känner mig inte redo att förlora han. Men redo kommer jag aldrig bli.  
 
Har inte så jätte mycket att säga. Känner mig allmänt tråkig och lite vilsen i vad jag vill göra i livet. Vad jag vill jobba med, om jag vill plugga vidare eller inte. Ska jag köpa ny häst efter blixten eller satsa helhjärtat på hundar, vill ut och resa typ nu, Ja ni hör,  lite små vilsen. Men snart är jag nog på rätt bana igen. 
 
Hoppas kunna boka Thailand snart. tanken är att åka någon gång i februari 2016. Men fårse om vi bokar nu i vår, höst eller om vi tar en sistaminuten ! 
 
Ne nu måste ja sova. Klockan är 00.00 men jag har inte kunnat sova så passade på att blogga lite ;) 
 
Ha de bra så hörs vi till våren igen... Haha 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback