~ närmar sig min favorit högtid ~

 
 
Brrr vilket höstrusk det är ute !! Skippade ridningen idag så hästarna fick lite vila. Men bara för de slipper jag inte stall sysslorna ;) Mockade stallet och fyllde på höpåsar. Jag som har hästarna och fodrar med Hö flera gånger om dagen är faktiskt väldigt allergisk möt Hö... Hahah men vad gör man inte för att få hålla på med de man älskar ! Men idag märkte jag knappt av de när jag höll på med höet. Kanske blir uthärdad så de försvinner. Hoppas kan man ju alltid! 
 
Har precis slagit in lite julklappar som vi köpte på gekås i helgen. Och nu har jag krupit ner i sängen och kollar på tvn lite samt glor på ipaden.  Gjorde också i ordning lite grönsaksdipp. Ställde resten i kylen så Niklas har när han kommer hem från jobbet sen. 
 
Känner mig lite rastlös på något vis, vill resa, göra något, gå på bio, typ allt. Hahah ! Har inget speciellt planerat framöver så känner behov av att boka in något roligt! En sista minuten resa skulle sitta fint! Men jag vill byta golv i hallen och köket  så får nog spara pengar till de istället! Sen är ju tanken att nästa resa blir thailand. Har iaf kommit en liten bit på vägen med sparandet. Men men... så mycket man vill så blir tokig!!,
 
Ville mest bara skriva av mig lite ! Nu ska jag försöka sova. Hope har redan somnat breve mig. #minguldklimp. 
 
Go natt ! 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback