~ Veckan höjdpunkt ~

Fredag!! Såå skönt att slippa skolan och vara lite ledig. Perfekt också att vi bara går till 12 på dagarna! :) 
 
Hope har varit hos Anna idag, så hundarna hade varit ute på en halv timmes promenad och en timmes promenad + att jag åkte med Frida hem från Töreboda och vi hade bestämt att gå en promenad efter skolan. Så Anna hängde på oss också. Så nu ligger Hope helt utslagen och snarkar brevid mig. Gulleplutta! 
 
Ska strax lägga mig och vila lite tänkte jag! Sen ska jag plugga lite, plocka i ordning här hemma och fixa tacos! Mums! 

Ska möta upp Frida halv 8 för att hämta pannband som vi har beställt! Och sen ska vi ev ha fredagsmys hos Anna, Men inte helt bestämt än! Så vi får se. Men en bra fredag är det iaf! :) Hoppas resten av helgen blir lika bra! I morgon är det sov morgon och sen stallet som gäller hela dagen! 
 
Checka in mitt nya pannbandet! Perfekt nu när det börjar bli varmare och det är för varmt med mössa :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback