~panik ~

Hej på er ! 

Sitter och försöker plugga lite. Men går sådär :(. Har panik över allt som måste göras... Har tre inlämningar samt ett prov att fixa...  Har naturkunskapsprov på onsdag och jag fattar INGET !!! Handlar om energi... Bläää. 

Och i morn efter skolan ska jag jobba så då hinner jag inte plugga inför provet. Så de är nu eller aldrig. Men ska ta en paus nu och fixa mat och sen springa en sväng. Får gå som de går helt enkelt på onsdag. Hoppas på ett G iaf.

Annars är de väl ganska bra tror ja? Har haft studiedag idag, så tog sov morgon och sen drog jag till stallet med Hannah & Wilma. Vi pyssla med hästarna, gick en sväng och sen lät dem busa lite i ena sommarhagen. 
Sen fick dem mat och jag mocka rent i vindskyddet. 

Är förövrigt inne i en period med inredning och loppis. Fastna på en ny sida på fb " återburna mera " och är helt fast! Så nu har Niklas köpt ett gammal fönster till mig som ska bli spegel i sovrummet! Sen ska jag plantera blommor i olika krukor på balkongen! Kommer bli så fint om de blir som jag vill ;). 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback