~ Göteborg ~

God morgon!

Åker precis ut ur Göteborg.
Hade en toppen dag på Göteborg horse show. Hittade dock inte allt jag sökte, men inhandlade ett fleecetäcke, benlindor, hästgodis, ett täcke till Hope som jag även broderade in hennes namn. Men får det hemskickat för de hann inte bli klart. 

Hade tänkt köpa vårjacka och ridbyxor också. Men ska beställa det från hööks tänkte jag :) 

Kollade på Young rider och GP ponny på förmiddagen. Blir ju inte alls sugen på att skaffa en stor häst NU! ;) Men det vår vänta tills hösten/vintern. 

Åt god mat på jensen's  boffhouse ( ej rätt stavat, men hittar inte den rätta bokstaven i "boffhaouse" ) som avslutning på en bra dag!

Måste bara säga innan jag kilar, vilket fint hus vi bodde i! Värsta utsikten över havet! Bor i ett rätt så nybyggt hus med stora fina fönster och häftig planlösning! Huset ligger väldigt högt i bergen typ. Super fint! 

Kunde inte fått de bättre! Tur man har kontakter! :)

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback