~ Sommarcupen 2014 ~

I sommar så är jag och syrran med på en agility sommarcup som är i Töreboda. 
Vi har varit med på två deltävlingar och har två kvar.Super kul att det annordnas lite tävlingar!  Första deltävlingen så blev jag och Hope diskade i första, och i andra kom vi runt banan med 5 fel. Och igår var andra tillfället. Då kom vi runt båda rundorna med 5 fel på varje. jag är super nöjd! Så länge det inte är en diskning så är dt ju bra! Eftersom vi har haft en vila från agilityn i 2 veckor så gick det över förväntan! Stolt matte!!! 
 
Nästa tävling är den 14 juli! 
 
Glömde ta kort, men får göra det nästa gång!
 
Nästa agility tävling tror jag blir den 3:e augusti samt den 16-17 augusti. Men jag har inte besämt mig än! Fårse hur det blir! :) 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback