~ Ångest ~

Har städat, tvättat och fixat idag! Så nu är julsakerna nerplockade och allt är rent och fräsht! Har såå mycket nya möbler och inredning jag vill köpa. Gahh blir tokig! Men vårat första inköp ska bli en ''skänk/byrå'' som vi ska ha i tvrummet. Vi har så dåligt med förvaring här, så mer förvaringsställen behövs här! 
 
Åkte även till klubben en snabbis en sväng i morse, tränade nog bara 15 min, men de räckte. Det regna en del ute, och Hope gillar INTE regn ;) 
Men vi träna lite på inkallningen samt ingången. Ingången har vi frotfarande svårt med! Men de är bara att träna,träna och träna.... Planen är ju att starta första lydnadstävlingen iår. Men vi fårse! 
 
Påtal om tävling, så missade jag att Tibro ska ha en agility tävling 1 februari, och anmälan har gått ut :/ Jäkla skit! Tibro ligger ju endast ca 2 mil härifrån... Agility tävlingar finns ju knappt runtomkring här annars... Men men! Har två tävlingar i maj som ja ska anmäla mig till iaf! Hoppas på att det dyker upp fler tävlingar närmare.
 
Ska ta en dusch och sen mysa ner i sängen. Hade tänkt lägga mig tidigt idag, men jag har råkat vända på dygnet lite... Men hoppas de vänder i morn igen när jag börjar gå upp tidigt ( 05:00)! 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback