~ studentbal

Under en lång tid har det sett ut som vi inte skulle få någon bal vid studenten.. Skövde släpper inte in några skolor förutom alla skolor i Skövde. Skara fick vi inte vara med på och inte heller Mariestads... Så i början av veckan när vi skulle göra ett sista försök så var inte speciellt positiva ;) Men vi ändrade oss snabbt! Tibro sa ja till vi får vara med på deras bal. Så äntligen har vi en bal att gå på ! Så jäkla skoj!!
 
Jag ska gå med min gamla barndomskompis Jerker. Vi har gått på samma dagis, och gick i samma klass från lekis till 5:an. Sen gick vi i parallel klass ändå tills gymnasiet. Så det är lite extra kul att gå tillsammans då!
Ska in till skövde idag och kika lite på balklänning. Har kollat lite på internet och har hittat några intressanta! Men ska ta bussen till Skövde strax och kika lite!
 
Åh vad jag längtar! Har bokat tid för nagelförlägning också! Så nu är det bara boka tid hos frisören för smink och frisyr, samt en fotograf ( eller någon som har en bra kamera och som är duktig) och sen får Jerker ansvar att fixa en bra bil, typiskt kill grej liksom! ;) Men jag finns så klart till hjälp! :)
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback