~ Redig pojkvän ~

När Hope och jag steg innanför dörren stod Niklas och laga mat, idag blev det oxrulle med tzatsiki och potatiskroketter, mums! =D 
 
Niklas somna på soffan för en stund sen och ligger kvar där, det var hans tur att ta disken idag, men snäll som jag är så tog jag den nu medans han sov. Snäll flickvän va?! Haha. 
 
Ska sätta mig och plugga en stund och sen försöka väcka Niklas så vi kan ta en promenad med Hope innan det är dags för Paradise Hotel, är ju final den här veckan! Vem tror ni vinner? Jag vet faktiskt inte... Håller inte på någon speciell heller... Önska att Samir och Paow stod ihop, då hade jag lätt hejat på dem! 
 
Nej här blir inga läxor gjorda iaf! ;) 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback