~ Min duktiga tjej ~

Den här veckan jobbar Niklas dag och jag är ju i skolan, vilket innebär att Hope får vara själv mycket... Men som tur är så kommer Niklas morfar eller min syster och går ut med henne en gång under dagen.
 
Men idag fick Hope åka med mig till skolan, så hon åkte både buss och tåg. Hon är så himla duktig! Jätte lugn och sover på bussen och tåget sitter hon och spanar ut genom fönstret.
 
Lämnade Hope hos Frida i morse så hon är där medans jag är i skolan. Frida har ju en av Hope's bäst kompisar , dalmatinen Vera. Dem busar som hejsan med varandra! :)
 
Slutar typ 3 så då kommer Hope och Frida till skolan så ska jag och Hope ta bussen hem igen.
 
Så stolt över min fina vovve!
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback