~ förbereder ~

Super mätt efter den goda maten på kina restaurangen. Tog nudlar med kyckling, fläsk, grönsaker , räkor och annat smarrigt! Marie och min kusin Astrid var också med, kul! :) 
 
Vi drog hem till mig en sväng efter maten, blev bjuden på en cider och sen kollade vi på nybyggarna. Har ni inte sett det programet innan så MÅSTE ni kolla på de! Ett av mina favorit program ! :) 
 
Nu ska jag göra det lite mysigt här hemma med tända ljus och kungskrabba som vi köpte tidigare idag. Vi ska fira alla hjärtans dag ikväll istället för i morgon ska vi tillbringa dagen i skidbacken! Och sen alla hjärtans dag middag hos farmor tillsammans med Niklas mamma m flera! :) 
 
Så här blir det filmen 8 mile, lite chips och godis, kungskrabba och baguetter. En öl till Niklas och cola light till mig! ;) 
 
Ha en bra kväll för det ska jag! 
 
En bild på mig och Astrid från ikväll .  Min lugg ser extremt lång ut, och det är den! Men skuggorna gör den extra lång ;) Ska be Pernilla klippa mig nästa vecka! Men snart så är det dags för min ''make over''. Här ska det klippas och färgas helt annorlunda mot hur det ser ut nu! ;) 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback