~ Skärtorsdag ~

Har precis ätit en sen frukost ( vilket jag gjort varje dag nu på lovet ) och ska ta och fixa lite med tvätten. Farmor och farfar kommer om en stund, vi ska ev äta kina buffe och sen fika lite hemma hos mig. Farmor ska kolla på min student klänning som jag köpt, jag är inte helt nöjd med axelbanden, så ska kolla om farmor kan sy det på något vis. Håller tummarna! 
 
Ikväll är det utgång som gäller! Vet inte när det var sist jag var ute? Tror inte jag har varit på krogen sen jag var ute med tjejorna. Och det var typ över ett halv årsedan? Men nu ska vi köra en repris! Hoppas Hannah hänger på nu brara! Hon lät lite osäker igår! ;)
 
Spraytana mig ju i tisdags och jag blev riktigt nöjd!Håller tummarna att det sitter i några dagar nu!
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: m

Vart spraytanade du dig?

Svar: I skövde, på hairfree and beaty! :)
Mathilda

2014-05-21 @ 19:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback