~ Våran första tävling tillsammans ~

Agility tävlingen gick super bra igår! Är så stolt över hope! Jag trodde att vi skulle bli diskade för slalomet är inte våran starka sida. Men vi klara oss runt hela banan utan att bli diskade!! 15 fel ( två vägringar oh 5 fel) och lite tidsfel. Men vi klarade oss!! Så nöjd ! De var ju som sagt våran första tävling och jag åkte mest tid för att ha skoj med min hund och det hade vi! Så nu ska vi hem och träna på massa tips som vi fick av Ebba igår ! Ska göra slalomen mycket roligare och få hope mer taggad. Hon tycker ju slalomet är skit tråkigt. Och efter halva banan börjar hon tröttna lite. Hon får inte riktigt samma fart som i början. Så nu ska vi köra korta banor och kanske bara 10 min träning åt gången. Men iaf. Jag är så stolt över att ha världens goaste hund!!



/Mathilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback