~ Värd att se ! ~

Kom precis hem i från bion. Var och såg filmen Grown ups 2. Filmen var super bra! Inte ofta jag gillar komendier faktiskt. Tycker dem kan bli ganska tråkiga. Jag är mer för kärleksfilmer/drama. Men den här filmen tog mig med storm! Hahah! Lätt en film som jag rekomenderar att ni ska se. Och speciellt på bio. Så mysigt att gå på bio med den man älskar ♥.
 
Filmen var iaf bra. I börjande kändes det dock lite väl tillgjort... men sen blev den riktigt bra. Skrattade mycket och min favorit i filmen var ena ungen. Så otroligt söt och charmig, haha. 
 
Filmen får en 4 ½ glada gubbar av 5! 
 
 
 
 
Här har ni trailern. Föskte få in  själva videon här på bloggen, men hitta inte hur man gör de? S
 
Trailern : http://www.youtube.com/watch?v=YhOWtVElqfw
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback