~ Lite av min sommar i bilder ~

Rasspecialen i Gränna 
 
 
 
 
 
 
En dag vid sjön hos mamma
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Agility
 
 
 
 
 
 
 
Folkrace
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pappas båt, som också är till salu! För mer info hör av dig! 
 
 
 
 
 
Så där! Då var dem mesta av bilderna upplagda! Och när ja sitter här och kollar igenom alla sommarbilder kan jag inte mer än att le. Har haft en riktigt bra sommar! Även fast jag jobbat en del, men nästa sommar är det jobb hela sommaren.... Då börjar vuxen livet! 
 
Men nu tackar jag för en väldigt bra sommar med super bra väder! Så blickar vi framåt mot en mysig höst med massa hundträning, hästpyssel och massa mys med tända ljus, tjejkvällar och mycket mer! 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: yvonne handfast

härliga bilder du lagt ut =)

2013-08-18 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback