~ I brist på annat ~

10 saker som ni inte visste om mig

* Jag gillar inte egoistiska människor, det finns en gräns. 

* Jag gillar inte att vara själv på kvällen när det är mörkt. 

* Jag älskar att bli kliad på ryggen. 

* Jag älskar att shoppa. Suget kommer speciellt när man inte har pengar till att shoppa ;) Hahah. 

* Jag älskar hösten och ljuen när man får tända massa mys och bara mysa ner i varm filt efter en kall dag på hästryggen.

* Jag fiser väldigt ofta

* Jag tror på andar. 

* Mitt första djur var en kannin som hette Skutt. 

* Jag bryr mig väldigt mycket om mina nära. 

* Jag älskar nitar på kläder, skor, plånböcker och mycket annat! 

30 frågor om mig själv. 

Fullständigt namn - Mathilda Linnea Kjellqvist

Ålder - 18 år. 

Vart bor du - Karlsborg för det mesta. Men är skriven i Undenäs. 

Husdjur - Häst & hund. Och en galen katt hos pappa. 

Födelsedatum - 27 Januari. 

Syskon - 2

Hårfärg - Röd. Men när håret har växt ut blir det förändring! 

Ögon färg - Blå. 

Längd - ca 168 cm

Favorit land - USA. 

Favorit färg - röd tror ja? Det är lite olika. 

Närmaste tjej vänner - Hannah & Johanna. 

Närmaste kill vänner - hm? vet inte riktigt... 

Är du singel eller i förhållande just nu - I ett förhållande

Tränar du - Försöker så ofta som möjligt! Men sen rider jag och tränar agility vilket också är träning! 

Beroende av nått - Choklad och mina djur. 

Röker du - nepp. 

Snusar - usch och fy! Absolut inte! 

SENASTE

Person du tänkte på -Wilma 

Killen du kramade - Min pojkvän

Gången du grät - minns ej?

Person/personerna som såg dig gråta senast - Niklas

VEM

Vill du krama nu - min pojkvän

Träffade du senast - Klasskompisarna

Får dig på bäst humör - Mina underbara vänner, pojkvän och mina djur! 

Vet mest om dig - Hannah 

VAD

Gör dig glad - när det är bra väder och när man har något att se fram emot! 

Gör dig ledsen - Cancer och döden. 

Längtar du till - våran första agility tävling. 

Ångrar du i ditt liv - kommer inte på något speciellt. Men har väl hänt att ja ångrat saker ja gjort och val jag gjort. 

Har du svarat ärligt på alla frågor - Jajjemen! 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback