~ Hjärtvärmare ~

Gick upp tidigt idag för att åka till stallet och morgon fodra hästarna. Blev kvar i två timmar hos Blirrebus. Borsta han ordentligt och sprayade han för alla knott och flugor m.m. Sen gick vi en sväng. 
 
Ibland känns det som att mina djur förstår allt man säger. T.ex när Blixten äter sin hinkmat så sölar han oftast vädligt mycket. Hälfen är typ utanför. Men om jag sätter mig hos han och pratar, så har han huvudet i hinken hela tiden. DÅ känns det som om han lyssnar , fast Blixten är  också en väldigt pratsjuk häst, oftast iaf! Ibland är han lite grinig. Haha. Så han står gärna kvar och pratar lite. Men visst är det mysigt när det är så? Det värmer lite extra i mattes hjärta! Men mina två djur är ett av det bästa som hänt mig! För hur skulle mitt liv vara utan dom? Inte alls roligt!!! 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback