~ Han som tog med sig en del av mitt hjärta ~

Trodde att saknaden skulle minska, men den är detsamma. Speciellt om jag är lite ledsen, så är saknaden väldigt stor. Bandet jag hade med Blixten har jag inte haft med någon annan och jag önskar så att han var 10 år yngre och fanns kvar hos mig. Jag vet att beslutet var helt rätt att låta han somna in, men ändå känner jag mig som världens hemskaste! Men jag vet att han är med mig. Jag vet att Blixten hade gillat Miron och dom hade kunnat haft så kul ihop. Men när jag valde Miron vet jag att Blixten var med och valde. Jag saknar dig min fina vän. Matte kommer aldrig glömma dig,det är okej att sakna. Jag lever för dig också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback