~ känslosam ~

 
Hej på er. 
 
Tittar in här och ingås ännu en gång att de var ett tagsen jag skrev något här.
 
Har i helgen varit på det årliga ungdomslägåret med ett härligt gäng från klubben. Men helgen går ju alltid så fort... Man längtar som en tok och swich så är helgen över fortare än kvickt.... Men jag har iaf haft det jätte kul! Och gång på gång bevisar Hope vilken fantastisk hund hon är. Den arbetsviljan säger jag bara!! Ibland har jag som dom flesta i min närhetet vet funderat på att skaffa en till hund. Absolut inte för att "byta" ut hope eller att hon  inte kan utan för att jag vill skaffa en medans hon finns i livet och kan hjälpa mig med uppfostran och kanske ha tur att få en liiiten del av hemnes härliga och underbara sätt att vara på. Men Hope är Hope och en sån hund kommer jag aldrig få igen. Och i helgen fråga jag mig själv. Varför ska jag ha en till hund just nu när jag har en sån fantastisk hund och att jag istället ska lägga ännu mer energi på henne och så får vi se i framtiden när de blir en lillasyster till Hope. När den dagen kommer är vi redo att ta emot en till familjemedlem. Men i dagsläget så är de jag och Hope❤️ Och så ska de vara nu och bra tag framöver!
 
Sen måste jag bara skriva några ord om mina fantastiska syskon! Jag älskar att jag kan dela mitt stora intresse med mina syskon och kunna åka iväg en helg med våra hundar och träna tillsammans,umgås och bara vara. Jag vill aldrig att den stunden ska ta slut ❤️ Jag älskar dom hemskt mycket och är så glad att jag får vara deras stora syster. 
 
Helgen har varit grym och jag hoppas nästa års läger blir lika kul! Nu är jag dötrött och känner mig väldigt känslosam och saknar redan mina syskon och alla fina vänner. Hope har total däckat efter en helg med massa roligheter. Så nu tar vi kväll och laddar batterierna för en fullspäckad vecka. Jag har bokat massage, sen är de kurs på onsdag, KM på torsdag och tävling på söndag. Så denna vecka går i hundens spår🐶
 
Sov gott ! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback