~ Tiden går fort när man har kul ~

Sitter i husbilen påväg hem. Tiden går så himla fort när man har roligt. Men vilken härlig semester vi har haft!! Gotland kommer jag lätt att besöka igen😍. 
 
Men nu, tillbaka till " verkligenheten".... men jag är, tack och lov ledigt veckan ut. Så i morgon ska jag gå hemma och pyssla lite. På lördag är de först loppis där jag hoppas få sålt en del som vi inte längre behöver till huset och sen ska vi äntligen iväg och prova ut sadel till Miron. Jag ska ha en hopp sadel och Wilma ska ha en dressyr sadel. De handlar inte om några stora summor nu. Utan vill hitta en helt OK sadel som ligger bra på Miron. Värsting sadel får vi köpa sen.
 
Ska på ett sätt bli skönt att komma hem. Har en del att göra ( som vanligt😅) och är så taggad på att komma igång med både häst och hundträning!! 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback