~ Julen 2016 ~

God fortsättning alla där ute ! Vad fort jul helgen gick. Har längtat som en tok och swich så är julen över Som alltid går den lika fort. Lite sorgligt. Men har haft en super bra jul!! På julafton hade vi hela släkten hemma och det blev riktigt lyckat! Har fått super fina julklappar ❤️ Niklas hade köpt blundstone som jag önskat mig jätte länge, presentkort på Marieberg att shoppa kläder för och ett par jätte gosiga tofflor. Verkligen jätte glad även julklapparna från han. Världens bästa pojkvän ❤️ Sen fick jag ölglas av märket iittala, en ekologiskt och närproducerad fårskinnspläd, jätte snygga benskydd till Miron, presentkort på Ikea och colorama, så nu ska vi handla tapeter till sovrummet och lite möbler. ( Behöver en fåtölj till sov rummet och skobyrå till hallen), fick också en sportklocka som mäter sömn,puls och rörelse m.m. Sen fick jag/vi massa annat fint också! Även om julklappar inte längre är så viktiga för mig utan det viktigaste är att familjen är samlad och man har de trevligt ! Men julklappar växer man aldrig ifrån 😜 Jag älskar att ge bort julklappar och även att få. Men med åren så minskar julklapparna och man köper ofta det man behöver själv. Men jag tycker ändå inte man ska sluta med julklappar. De hör ju till julen ❣ Har blivit några härliga ridturer nu i jul. Kul när vi har flera hästar att rida nu. Så både jag och syrran kan rida samtidigt. Det är jätte kul! Nu har vi börjat träna Miron inför vårens distanstävlingar. Ska beställa gula boken och lite licenser. Sen komma igång med träningen ordentligt. Och Miron måste lära sig att rida mer i grupp och att hästar rider om han osv så som de är på distanstävlingarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback