Ledighet

Jobbade kväll igår och nu har jag tre dagar ledigt! Såå skönt!! SÅ idag tog vi oss en sov morgon för Niklas jobbar kväll den här veckan. Sen fixade vi mat och när han åkte till jobbet la jag mig och sov en stund innan jag drog till stallet. Motionerade Karshmir och sen tog jag och små tjejerna en promenad med Blixten.

Och nu kom jag precis hem från ett agility möte på klubben. Så har precis bytt om till myskläderna och väntar på att Hannah ska komma så ska vi ha lite tisdagsmys framför bigbrother!
Tycker Big Brother är mycket bättre än paradise hotell iår! Förra året kollade jag typ varje avsnitt av PH, men i år har jag typ bara kollat ett fåtal gånger...

Ha en bra kväll! Puss&Kram

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback