~ regn rusk ~

Vilken j***a väder.... Men farmor hämta upp mig vid busstationen i tibro när jag kom från praktiken så drog vi vidare till klubben i Tibro för lite agility. 
Även fast det regna som bare den så gick det super bra! Hope var super duktig och super taggad i dag. Blev bara en halv timmes träning. Men de räckte i det här vädret. 
Hope hatar regn och går helst inte ut då. Så därför blev ja riktigt överraskad idag när hon sprang på så bra! Och idag gjorde hon gungan utan att jag höll i den. Mycket framsteg på sista tiden. Kul! 

Nu är ja på väg hem , ska fixa mat och sen krypa ner i min varma säng! 
I morn är det agility på schemat igen! Fast i Karlsborg, så hoppas på att vädret är bättre då ! ;) 


Lägger upp en bild på "teamet "! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback