~ Mys torsdag! ~

Vilket underbart väder! Man blir genast på såå mycket bättre humör! Och nu är det en såndär period där det händer hur mycket saker som helst! Helgen är fullspäckad. På lördag är det äntligen dags för min andra agilityträningsdag på brukshundklubben ( finns en plats kvar om någon är intresserad)! Och det verkar som vi får toppen väder då också, härligt! Farmor är snäll och hämtar fikat, mackorna och tacogratängen som jag beställt i morgon. För har ju praktiken till halv 6 varje dag... 
 
och efter agilityn så jobbar jag 16:00-22:00. 

Och på söndag så ska Hope få massage. Första gången vi testar det så ska bli intressant! Hoppas det funkar bra så vi kan fortsätta med det, så bra att kunna ge sin hund massage eftersom Hope tävlar och tränar så pass mycket. Så då kan det vara skönt att få musklerna lite avslappnade m.m

Och efter massagen så ska jag och syrran bjuda mamma på biomys. Är ju morsdag om ni inte glömt?! 
 
Så helgen är ganska fullspäckad! Men det kommer bli en riktigt roliga heg! Håller tummarna att vädret är så här fint ett bra tag framöver!
 
Nu ska jag fortsätta förbereda vårat torsdags mys. Jag var till ica förut och handlade räkor, vitlöksbaguetter, vindruvor, jordgubbar, lite ostbågar samt ingredienser till västernonstpaj. MUMS! 
 
Ha en bra kväll! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback