~ Vår väder ~

Haft en kanon helg med toppen väder!! I lördags tog vi lite sov morgon och drog till stallet. Wilma och jag red medans Niklas och Sebastian gick med hundarna. Blåste lite dock så var inte jätte varmt, men solen sken iaf! ;)
 
Jag och Niklas kollade på melodifestivalen på kvällen och åt räklåda ( en av mina favorit rätter ).  Tyckte ni rätt låt vann? Vi båda hejja på Ace Wilder här hemma ;).
 
I går så tog jag sov morgon igen medans Niklas jaga med pappa i Undenäs.
Sandra hörde av sig runt 12:00 och frågade om jag ville hänga med och spåra med hundarna. och det tackar man ju inte nej till! Wilma och Melwin hängde med också, super kul! Super kul! Även Frida och Vera var med, så vi blev ett litet gäng. Hundarna skötte sig bra, Hope och Melwin har ju typ aldrig spårat på det visset förut, så jag tyckte det gick ganska bra för att vara första gången.
 
Sen drog vi vidare till Norra skogen i Karlsborg och tog en promenad längs med sjön, solen sken och det var ganska varmt faktiskt! Så himla gött!
 
Sen tog vi för en gångs skull LUGNT! Hahah ;)
 
Lägger upp lite bilder när jag kommer hem!
 
Ciao !
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback