~ börjar om på nytt ~

Ny vecka och allt börjar om på nytt! 
 
Har haft magknip under dagen, men släppte sen. Hatar att ha ont i magen! 

Slutade tidigare idag, så tog 2 tåget hem. Hade tänkt lägga mig och sova men min pigga sida sa nej till vila! ;) Så städade bilen, handla, gick en sväng med Hope och på hemvägen av våran promenad mötte vi Levis, Anna & Helen. Så tog en extra promenad tillsammans med dem. Så nu ligger Hope utslagen i soffan! Jag har precis satt in kött i ugnen samt rotfrukter och potatis pommes i ugnen. Är hungrig som bare den... Så springer runt och små äter allt jag hittar!. INTE bra.... men har ju iaf gått två promenader idag ;) 
 
Efter maten ska jag mysa ner i sängen och fixa det sista inför min redovisning i svenskan som jag har  i morgon, den handlar om gatuhundar. Och sen ska jag glo på tv och försöka somna tidigt! Senast 9! ;) 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback