~ bara en dålig period ~

Hej på er! :)
 
Förlåt för dåligt bloggande... Ska försöka uppdatera er mer i helgen! 
 
Är inne i en period där allt känns jobbigt och ledsamt... Vet inte vad det beror på. Hoppas att de går över snart... Men iaf, bakade lite när jag kom hem från skolan. Vit choklad biscotti. Mums! Sen mötte jag & Hope, Frida & Vera. Alltid lika trevligt att träffa Frida! :) I början av våran promenad var vädret fint. Men sen börja de blåsa och regna :( så är lagom kall och go nu... Har precis krypigt ner i sängen med ipaden och biscotti. Även Hope gör mig sällskap.  
 
Ska kolla lite på tv och vila. Sen ska jag fixa lite mat och handla fredagsmys. Choklad och chips tror ja ;) 
 
 
ha en en bra kväll! :)
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback