~ Slappis vecka ~

Tillbaka i skolan efter 1 veckas påsklov och 6 veckors praktik. Kändes ganska konstigt! ;) Märks att man börjar skita i skolan nu! Bryr mig inte ett skit om skolan just nu faktiskt... Har kopplat bort läxor och skola alldeles för länge nu! Så ska bli skönt att slippa skiten snart och få börja tjäna sina egna pengar och fukusera på annat än läxor. Bara hundar, hästar, pojkvän, vänner och familj! UNDERBART! 
 
Men kommer nog sakna skolan lite ändå. Har ju ändå gått i skolan sen jag var 6 år... Och Johanna kommer jag nog sakna lite extra! 
 

Tog mig en liten tupplur när jag kom hem förut, och sov en stund. Sen fixade vi lite mat, fiskpinnar och mos fick det bli idag! 
Och nu har vi precis kommit in från långpromenad med hundarna! 
 
Har rätt chil vecka framför mig. Ha antingen sovmorgon eller slutar super tidigt. GÖTT! 
 
 
Kolla vilken underbar utsikt jag har på morgonpromenaden med hundarna. Visst ser det härligt ut?! 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback