~ On my way home ~

Sitter i skolan och väntar på att tåget ska komma. Slutar egentligen 16:00... Men har eget arbete så åker hem tidigare, skönt!
Sitter och funderar på vad jag ska göra för mat idag, något som har några bra tips? =D
 
Ska gå en promenad med Sandra ikväll. Hope ska få träffa hennes kompisar och jag ska få bättra på kondisen!Hoppas också att hope bajsar idag... Hon har inte gjort det sen igår förmiddag.. Och hon bajsar oftast minst 2 ggr per dag... Och idag har hon inte gjort det alls :/ Håller tummarna för att det kommer bajs idag! Haha vilket ämne!
 
I morn ska Hope åka buss och tåg med mig för första gången! Hon ska vara hos Frida och Vera medans jag är i skolan, Hope blir nog nöjd över att slippa vara hemma själv och även få busa med kompisen!
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback