~ My dog ~

I lördags besökte vi My dog i Göteborg ( My dog är ett sort evenemang för hundfolk som innehåller, shower, utställningar & shopping m.m! ) tillsammans med Jonas & Sandra.
 
Hade en super trevlig dag i Göteborg, en av dem bästa dagarna på länge! Det kryllade med hundar av alla dess slag. Och jag som är hundtokig blev ju kär i nästan alla! Hahah. Men tänkte nämna några av mina favoriter  örutom staffarna då. För den rasen är min absoluta favorit!! =D
 
* Australien shepherd.
 
*  Boxer
 
* Finsk lapphund.
 
* Pomeranian
 
* Cockerspaniel
 
* Whippet ( vet inte om jag riktigt gillar rasen, men de är något som jag gillar... )
 
 
Iaf så var dagen på My dog riktigt bra. Såg massa fina staffar! 
Shoppade även en jätte fin tygbur till Hope som vi ska ha på kommande tävlingar! Sen kööpte ja ekologiskt hundgodis. Som t.ex torkad oxlunga, lever, hjärta m.m. mums enligt Hope! 
 
Vi lämna My dog runt 15:00, killarna ville se Ishockeyn. Så vi drog till O'learys och åt god mat m.m. Riktigt trevligt!! 

Efter en bra match och god mat var vi proppmätta och drog hem. Var hemme runt 21:00, så kom hem i bra tid också ! =D
 
Nästa år ska ja försöka ställa Hope tänkte jag! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback