~ Äntligen ~

Förlåt för dålig uppdatering... Har haft så mycket annat och sen passat på och njutit lite av ledigheten! 
 
Iaf så har jag kommit igång med ridningen igen! för ni som följt/följer min blogg vet ju att jag ( sen i somras) varit på jakt efter en foderhäst eftersom Blirre är ganska gammal och han håller inte för den ridning jag vill ha ut, Blirre lever mest pensinärslivet nu, vilket han verkar nöjd med ! =D Men iaf så har jag börjat rida en 3 åring ( 4 år i februari) som heter Harlekin. Har bara ridit han ca 5 ggr ännu, men han är en riktigt mysig häst. En häst som jag kommer lär mig super mycket på! 
 
Harlekin, eller Harry som han kallas är en tyskimport och ca 163 cm just nu. Men växer nog någon cm till ! 
 
Jag är just nu medryttare på han och rider han 2 ggr i veckan, vilket funkar rätt bra för mig just nu med tanke på skolan... Sen får vi se vad som händer till våren! 
 
Kommer berätta mer om han längre fram och om våran utveckling tillsammans =D
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback