~ nöjd men trött ~

Dagen i Göteborg var riktigt bra! Mässan var dock inget vidare... vi hade trott att den skulle vara mycket större! Lärarna blev också riktigt besvikna... Så den mässan är inget jag rekomenderar att gå på nästa år (om dem inte förbättrar sig mycket!) Mässan börja 13:00 och lite innan 14:00 gick vi ner till stan ;-) så vi har i stort sett spenderat hela dagen på stan! Jag köpte mig ett par byxor på bikbok. Fixar bilder i morn! hade presentkort på gina tricot, men hitta inget där så Nellie fick de av mig så fick ja pengar av henne ist! Sen köpte jag mig en skinnjacka till våren på Missäy! Super nöjd!
Juste, köpte också nya hörlurar till mobilen, men som sagt. Bilder kommer i morgon! :-)

Nu är ja rätt trött och ska krypa ner i sängen och kolla på Nashville!




sov gott !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback