~ Massa saker att göra ~

Tittar in en snabbis här nu när jag tagit lite ''paus'' från alla mina uppgifter som ska göras idag. Puh!
 
Håller på att tvätta lite. Väntar på att maskin nr 4 ska bli klar. Vi har ju tvättstuga som vi alla delar påi lägenhetshuset. Finns två tvättstugor, båda har två tvättmaskiner, en torktumlare och ett torkskåp och lite annats som jag inte vet vad det används till ;).
 
Så ska snart gå ner och tvätta våra täcken. Något jag aldrig gör ( äckligt, ja vet!) 
Sen ska jag ta hand om disken, plocka i ordning och damsuga lite. 

Har en jobbig uppgift från dryckeskunskapen som jag måste göra också... Har dragit på det hela veckan, men nu MÅSTE jag ta tag i det! 
 
Ikväll ska jag iväg till kina resturangen och äta gott med Kickan (min faster) och farmor. Mums!
Så ska hinna ta ut Hope på en liten rastning innan och sen hinna ta en låång dusch och göra mig fin! 
 
Så lite tråkig information för er... Men nu vet nivad jag sysslar med iaf! ;) Behövde bara skriva av mig lite! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback